Formularz reklamacyjny Aktualne dane kontaktowe klienta Dane reklamowanego produktu Opis wady / uszkodzenia w jakich okolicznościach stwierdzono wadę produktu? Oczekiwana forma rozpatrzenia reklamacji --- Wybierz formę ---Wymiana na nowyZwrot pieniędzy (odstąpienie od umowy)Obniżenie ceny do kwoty Produkt(y) razem z wypełnionym formularzem reklamacji prosimy wysłać na adres: Purple Valley Sp. z o.o.", ul. Rynek 21, 28-225 Szydłów, z dopiskiem „REKLAMACJA”. Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej. Reklamacja zostanie rozpatrz ona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Purple Valley Sp. z o.o. W razie pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem pod numerem telefonu 502 417 088. Przetwarzamy Twoje dane zawarte w formularzu reklamacyjnym w celu realizacji procesu reklamacyjnego. Podstawą przetwarzania jest realizacja obowiązku prawnego przepisów o rękojmi za wady sprzedanego towaru. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności na www.stolicasliwki.pl, w której znajdziesz informacje o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez Purple Valley Sp. z o.o. z siedzibą w Szydłowie jako Administratora oraz o narzędziach realizacji Twoich praw. Prosimy o dołączenie zdjęcia dowodu zakupu oraz otrzymanego produktu Ewentualny załącznik: Pobierz formularz reklamacyjny w wersji do druku